טיפול רגשי התנהגותי

טיפול רגשי התנהגותי

במשך כל מהלך חייהם, מתמודדים בני אדם עם אתגרים וקשיים שונים. המשברים (מוות במשפחה, גירושין של ההורים, קשיים בעבודה, קושי ביצירת קשרים חברתיים, בעיות במציאת בן זוג או תחזוק הזוגיות ועוד), הם רק חלק מרצף החיים של כל אדם.

התמודדות עם אתגרים אלה יכולה לגרום לתפקוד לקוי ולהשאיר את האדם מתוסכל ועם מועקה נפשית גדולה, אחד הכלים הטובים לטפל ברגשות השלילים ולמצוא נתיבים חדשים הוא באמצעות טיפול רגשי התנהגותי.

למידע נוסף לחצו כאן

מהו טיפול רגשי התנהגותי?

טיפול רגשי התנהגותי הינו טיפול המתמקד ברגשות ובנפש האדם. טיפול זה נעשה ברובו על-ידי דיאלוג בו נערכת היכרות מעמיקה בין המטפל והמטופל, בשיחה זאת מגלים יחד כיצד המטופל מתמודד עם מצבים כאלו ואחרים, איך הוא מנהל את רגשותיו ומהן נקודות הקושי בהן כדאי להתמקד ועם איזה כלים חדשים אפשר לצאת על מנת להתמודד עם האתגרים השונים.

למה דווקא טיפול רגשי?

הרגשות עוזרים לנו להגיע לתהליכים של קבלת החלטות, באמצעותם אנו מאפשרים לעצמנו להתקדם קדימה ולשפר את היכולת שלנו ליצור קשרים בסיסיים עם הסביבה הקרובה אלינו. בכדי שנוכל לנהל את רגשותינו, במקום שהללו ינהלו אותנו, מספק הטיפול הרגשי כלים מהותיים ואפקטיביים להתמודדות במצבים שונים. נקודת ההתחלה בטיפול הרגשי היא ההנחה שרגשות והדרך בה הם באים לידי ביטוי הם חלק בלתי נפרד מעצם ההוויה של קיומנו, והם הגורם העיקרי לנפש האנושית אשר מפעילה אותנו ולמעשה גורמת לפעולות היומיומיות שלנו.

טיפול רגשי התנהגותי

למי מתאים טיפול רגשי התנהגותי?

נתחיל מהסוף, טיפול רגשי, מתאים לכל אחד, הוא אינו מיועד רק לאנשים המוגדרים עם בעיות נפשיות, אלא מדובר על תהליך חשוב ביותר המשפר ומסייע לכל אדם הרוצה להבין וללמוד איך ניתן לנהל באופן טוב יותר את רגשותיו ולנסות למצוא תשובות לתחושות שונות המלוות את המטופל במהלך החיים. טיפול רגשי יכול מאוד לעזור במצבים של דיכאון, חרדות, תחושות בדידות, קשיים בניהול קשרים חברתיים. במהלך הטיפול לומדים ומעמיקים במסע לתוך הרגש, נלמד כיצד לווסת אות באופן יעיל וכיצד להתנהל במצבים שונים תוך מתן אפשרויות שונות של התמודדות.

מה המטרה של טיפול רגשי?

המטרה בטיפול רגשי היא לשפר את איכות החיים. טיפול זה מתרחש במפגש אישי, אינטימי ומכיל. יחסי הגומלין בין המטפל למטופל, מביאים להבנה והכלה של הצרכים והרגשות העמוקים ביותר שלך, מה שמביא בסופו של דבר מזור לנפש הכואבת.

אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על טיפול רגשי התנהגותי, אתם מוזמנים להתקשר אליי לטלפון נייד: 054-2444457 או צרו קשר כאן.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

Table of Contents

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן