טיפול רגשי לנשים

טיפול רגשי לנשים

טיפולים רגשיים לנשים

אם את חשה שאת נמצאת בצומת דרכים, או קשיי התמודדות בחיים, אם את מרגישה בצורך לחלוק או לשתף, לחלוק ולגעת ברגשות העמוקים, לתת לעצמך מרחב מכיל לגמרי שאינו שיפוטי כלפי רגשותייך, את יכולה לקבל תמיכה מלאה – זה הזמן לנסות טיפול רגשי לנשים בשיטת שלושת הממדים.

טיפול רגשי דרך שיטת שלושת הממדים מתבצע דרך התת מודע, כאשר שלושת הממדים הם מחשבות, תחושות ורגשות. המחשבות מהוות את תבניות החשיבה של האדם, תחושות ורגשות הכוונה לאלה אשר הוטמעו בנפש האדם על ידי אירועי העבר. שיטה זו מוצלחת מכיוון שמאגדת בתוכה מספר עולמות ומשלבת תיאוריות פסיכולוגיות עם הרפואה הסינית. למעשה, עיקרון השיטה הוא שגוף ונפש זה אחד, כל המופיע בגוף מגיע מן הנפש.

למידע נוסף לחצו כאן

טיפול רגשי עבור נשים

כמו כן, טיפולים רגשיים, בדרך כלל אינם מבדילים בין נשים לגברים והם מכוונים לשני המגזרים. אך, חשוב מאוד לדעת כי במספר בחינות קיימת שונות והבדלים בין גברים ונשים מבחינת הבעיות והקשיים של כל אחד ואחת או מבחינת הטיפול המתאים לו ביותר.

עבור נשים, החיים מציבים קשיים שונים וייחודיים השונים מאלו של הגברים. קודם כל, היכולת הפלאית של הנשים ללדת מציבה להן התמודדויות שונות סביב ההיריון והלידה. קיימים מצבים נפשיים רבים מוכרים כמו תופעות של דיכאון לאחר הפלה, לידה שקטה, דיכאון אחרי לידה, התמודדות עם השינויים ההורמונליים והגופניים במהלך ההיריון ולאחר הלידה, דיכאון במהלך ההיריון, מצבים של התמודדות עם תפקיד האמא, הרעייה  וקריירה, וכן הלאה.

מה עושים בפגישות טיפול רגשי לנשים?

הפגישות יכולות לסייע בפתרון בעיות וקשיים מהילדות, או טראומות. כמו כן, הטיפול מסייע בצמיחה אישית וקבלת פרספקטיבה ונקודת מבט חדשה. בעקבות כך, האישה מקבלת עוצמות חדשות המסייעות לה להתמודד טוב יותר עם הלחצים השונים אותם היא חווה בכל הקשור בחיים המודרניים הכוללים התמודדות יומיומית עם הצורך למצוא בן זוג, לחיות עם בן זוג, להיות אמא ורעייה וכן, לשלב עם כל זאת עבודה וקריירה.

טיפול רגשי לאישה

 

מהם הקשיים הייחודים בעת ההיריון, הלידה ולאחריה?

הריון, לידה והתקופה שלאחר הלידה הן חוויות משנות ומאתגרות לנשים. למרות שהמסע של כל אדם עשוי להשתנות, ישנם כמה קשיים נפוצים אשר נשים עלולות להיתקל בהן בשלבים אלה.

לפי מחקרים פסיכולוגים, 80% מהנשים לאחר תקופת הלידה סובלות מקשיים שונים ברמה הרגשית, חלקם נובעים משינויים הורמונליים וחלקם בשל קשיי הסתגלות למצב החדש. קיימים מספר קשיים שכיחים מאוד אצל נשים הכוללים, פגיעה בדימוי הגוף והמיניות, תחושות של בלבול ופחדים, עייפות רבה עקב חוסר שינה הנובע מטיפול ביילוד, דיכאון לאחר לידה, קושי בנוגע לתפיסת הזהות והערך העצמי, קשיים בהיקשרות לתינוק, קשיי הנקה, תחושות של ביקורת עצמית, בושה, בדידות חריפה, קשיים בזוגיות וחרדות חברתיות.

כמו כן, ישנם קשיים פיזיים כאשר האישה עוברת תהליך החלמה פיזי לאחר הלידה. הגוף צריך זמן להחלים, ונשים עלולות לחוות כאב ותשישות. זאת ועוד, עלולים להיות סיבוכים בריאותיים. מצבים בריאותיים מסוימים אשר עשויים להופיע במהלך ההיריון, כגון סוכרת הריונית, רעלת הריון או שליה. סיבוכים אלה עשויים לדרוש טיפול רפואי נוסף במהלך ההיריון וכן לאחר הלידה, כגון, ניטור ושינויים פוטנציאליים באורח החיים.

עם טיפול רפואי ראוי ונכון, תמיכה רגשית ומשאבים, ניתן להתמודד עם רבים מהאתגרים הללו ולהתגבר עליהם, מה שמוביל למסע חיובי ומספק לאמהות.

מה זה טיפול רגשי לאישה?

במהלכו של טיפול רגשי, המטופלת מצליחה למצוא שיטות חדשות ללמוד על מצב הרוח שלה, על ההתנהגויות, המחשבות והרגשות שלה. באמצעות שיטת שלושת הממדים,  המטפלים מאפשרים לאשה לקחת בחזרה את השליטה על חייה וללמוד איך להגיב למצבים קשים ומאתגרים באמצעות כישורים חדשים של התמודדות בריאה יותר בחייה. המטופלת לומדת ומעמיקה במסע אל תוך הרגש, לומדת כיצד לווסת אותו באופן פשוט ויעיל וגם איך להתנהל במצבים שונים תוך מתן אפשרויות חדשות של התמודדות.

מעבר לכל אלו, טיפול שיטת שלושת המימדים משלב פיזיקה, רפואה סינית ופסיכולוגיה ומתמקד באיתור מקור הבעיה ועקירתה מהשורש עד לריפוי מלא. שיטות טיפול רבות אחרות (כולל טיפול תרופתי), מתמקדים בטיפול בתסמינים של המחלה ולא במקור שלה.

באמצעות טיפול רגשי, נשים יכולות לסייע לעצמן במצבים של קשיים במערכות יחסים, קושי במימוש הפוטנציאל האישי, דפוסים של התנהגות מזיקה, קשיים נפשיים וכן הלאה.

בת אל חזן, מטפלת בכירה בשיטת שלושת הממדים ובעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות. שלושת הממדים היא שיטת טיפול הניתנת לביצוע דרך שיחות וידאו, לכן ניתן לבצע אותה מכל מקום בעולם, לא משנה היכן אתם נמצאים. במהלך הטיפול נצליח להגיע אל שורש הבעיה הנמצאת בתת מודע אשר היא אחראית לסימפטומים הבאים לידי ביטוי במודע, כאשר בסוף התהליך תאמצו לעצמכם השקפת עולם בריאה ונכונה, איתה תוכלו להתמודד בהצלחה עם הבעיות והאתגרים השונים.

למידע נוסף אודות טיפולים עבור טיפולים רגשיים לנשים, מוזמנים ליצור קשר במספר 054-2444457.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

Table of Contents

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן