תרפיית שלושת המימדים טיפול

תרפיית שלושת המימדים טיפול

שיטת טיפול שלושת המימדים מבוססת על שלושה יסודות עיקריים:

  • רפואה סינית
  • פסיכולוגיה
  • חוקי הפיזיקה

טיפול בשיטת שלושת המימדים מושתת על הבנה כי בנפש האדם מתקיימים בצוותא שני חלקים: המודע ותת מודע.

למידע נוסף לחצו כאן
המאורעות השונים שאנו עוברים במהלך חיינו מותירים בנפשנו רשמים רבים במספר ממדים:

  • רגשות – האופן בו מתבטא המצב הנפשי של האדם או איך הוא מגיב לגורמים חיצוניים. פעמים רבות הרגשות מוטמעים בשל אירועי העבר. (כעס, פחד, ייאוש ועוד)
  • תחושות – התחושות הן רגשות חזקים שעשויים לחוש באופן ממוקד בחלקים מסוימים בגוף האדם ולגרום לכאב הוא הנאה.
  • מחשבות – אלו הן תבניות החשיבה המשקפות כיצד האדם בוחן את העולם.

שיטת שלושת המימדים

בגופנו קיימות 12 תעלות אנרגיה (מרידיאניים), על פי המסורת הסינית העתיקה, המתבטאת גם במיסטיקות שונות וברפואה המסורתית המרידיאניים הינם רשת סבוכה של ערוצי אנרגיה, שחוצים את גופנו לאורך ולרוחב, ובהם זורם הצ'י. רוב השיטות של הרפואה המשלימה פועלות על בסיס המרידיאניים (דיקור סיני, שיאצו, עיסוי, רפלקסולוגיה ועוד).

התעלות מזרימות אנרגיה חיונית אל האיברים הפנימיים שבגופנו.

  • כבד – השפעה על העיניים ועל מערכת הגידים
  • כליות – השפעה על מערכת העצבים והמוח.
  • טחול ולבלב – השפעה על הרחם
  • ריאות – השפעה על העור

תעלות המרידיאניים עוברות דרך איברי גוף שונים: החיצוניים והפנימיים ויוצרות ביניהם קשרי חיבור ואף קשרי גומלין. קשרים אלה מתקיימים בין איברים רחוקים אחד מן השני הן מבחינת המיקום בגוף והן מבחינת תפקודם. במצב מיטבי, כאשר נפש האדם בריאה לחלוטין, תעלות המרידיאניים נקיות לחלוטין מחסימות, וזורמת בהן אנרגיה ברמה אופטימלית, גופנו ונפשנו מתפקדות היטב. אך, כאשר יש חסימה באחת התעלות (אפילו חסימה חלקית) יש ירידה חדה בכמות האנרגיה הזורמת אל איבר היעד, הוא נפגע ואינו מתפקד כראוי.

תרפיית שלושת המימדים טיפול

טיפול בשלושת המימדים

בעזרת טיפול שלושת המימדים, אנו יוצרים קשר עם התת מודע ע"י בדיקת שריר, ומקבלים את המידע לגבי המרידיאניים החסומים ומהן הסיבות (פיזיות, רגשיות, מחשבתיות) שגרמו לחסימה. בטיפול אנו מעמיקים ויורדים לשורש הבעיה של התת מודע ומפרקים אותה. הפירוש הלא נכון מתבאר ואנו הופכים אותו לפירוש האמיתי והנכון. בהמשך, אנחנו פורקים את החסימות באמצעים טכניים פיזיים המשפיעים על התת מודע באמצעות שפת הגוף, כך מנקים המרידיאניים מן החסימות. לאחר מכן, אנו מטעינים את התעלות באופן חיובי כלפי פנים, וכך מחזירים את זרימת האנרגיה המחודשת אל האיבר החבול. בסיום התהליך, האדם מקבל באופן טבעי את השקפת העולם הנכונה והבריאה וביחד איתה הוא מתקיים אל מול העולם, הבעיה הכאובה שפעמים רבות ליוותה אותנו במשך שנים ארוכות נעלמת לחלוטין ומתמוססת. טיפול בשיטת שלושת המימדים, מאפשר שחרור של החסימות בתעלות המרידיאניים ומביא לתוצאות מוכחות. אנשים הסובלים ממחלות כרוניות, כאבים או בעיות נפשיות שונות מעידים על שיפור ניכר בחייהם.

כיצד נחסמות תעלות המרידיאן?

האיברים הפנימיים בגופנו קשורים לרגשות חיוביים מסוימים המחזקים אותם, הרגשות השונים עשויים להחליש אותם, ובהתאמה גם התחושות הנובעות מהם והמחשבות הקשורות אליהם. הפרעה בזרימה החופשית של האנרגיה בתעלות המרידיאניים בגוף היא סיבה למחלות והזדקנות בטרם עת. לכן, על מנת שגוף האדם יתפקד בצורה בריאה וטובה, יש לשחרר את התעלות מחסימות אלה. החסימות הנוצרות מתחושות שליליות מעצימות את עצמן במין מעגל קסמים ובכל פעם קיימת התחזקות של התחושה השלילית והאיבר נחלש יותר ויותר. באמצעות פירוק של החסימות השליליות וטעינת רגשות, תחושות ומחשבות חדשות אנו עוזרים לגוף להבריא את עצמו וליצור  מעגל בריא וחדש העוזר להעצים את עצמו.

שלושת המימדים טיפול

המפגש הטיפולי מתרכז בזיהוי מקיף ומדויק של הבעיה איתה הגיע המטופל ומעוניין בפתרון לקשיים אותם הוא חווה. אחד התנאים העיקריים להצלחת טיפול בשלושת המימדים הוא הקשר הטוב והכימיה שנוצרת בין המטפל למטופל, אנו בונים מערכת האמון המאפשרת פתיחות והתקדמות טובה של תהליך הטיפול. טיפול בשיטת שלושת הממדים יעזור להסתכל באופן חדש על הרגשות והתחושות פנימיות שלכם כלפי עצמכם. זה תהליך הלוקח זמן, אבל זה בהחלט יכול לסייע לשפר את בעיות בריאותיות ורגשיות שונות.

למידע נוסף על טיפול שיטת שלושת המימדים מחיר, זמן הטיפול ועוד, אתם מוזמנים להתקשר אליי לטלפון נייד: 054-2444457 או צרו קשר כאן.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

Table of Contents

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן